مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 26 مرداد 1402 ساعت 17:102023-08-17اقتصادي

راه اندازی اولین دفتر پستی حصیر کشور در خمام


مدیرکل پست گیلان، بر توسعه اقتصادی در روستاها تاکید کرد و گفت: آمادگی داریم تا اولین دفتر پستی حصیر کشور در شهر خمام راه اندازی شود.

- ایسنا/گیلان مدیرکل پست گیلان، بر توسعه اقتصادی در روستاها تاکید کرد و گفت: آمادگی داریم تا اولین دفتر پستی حصیر کشور در شهر خمام راه اندازی شود.

محمدحسین هوشنگی امروز در دیدار با فرماندار شهرستان خمام، با اشاره به راهبرد شرکت ملی پست پیرامون ساماندهی بازارهای محلی، اظهار کرد: شرکت ملی پست به دنبال توسعه اقتصادی در روستاهاست.

وی افزود: شهرستان خمام و بخش های تابعه ظرفیت های فراوانی در حوزه صنایع دستی با محوریت حصیر و محصولات کشاورزی به ویژه برنج دارند.

مدیرکل پست گیلان خواستار همکاری فرمانداری خمام برای استفاده بهینه از این ظرفیت ها شد و گفت: آمادگی داریم تا اولین دفتر پستی حصیر کشور در شهر خمام راه اندازی شود.

اسفندیار جوشن، فرماندار خمام نیز، ضمن مهم بر شمردن ظرفیت های گسترده صنایع دستی و گردشگری در خمام، عنوان کرد: بخش عمده ای از توانمندی های اقتصادی مردم این منطقه به دلیل بخش بودن مغفول مانده بود که درصدد هستیم نسبت به احیای این ظرفیت ها اقدام کنیم.

وی روستای فشتکه از توابع خمام را نخستین روستای ملی حصیر ایران دانست و ابراز امیدواری کرد با همکاری پست گیلان اولین دفتر پستی حصیر کشور


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

راه اندازی اولین دفتر پستی حصیر کشور در خمام

راه اندازی اولین دفتر پستی حصیر کشور در خمام